Monet tappelevat liikakiloja vastaan mutta minulla on toisinpäin. Ottaa välillä kovasti päähän kun laihduttajille löytyy ohjeita pilvin pimein mutta painon lisäämiseen ei juurikaan sellaisia löydy.

Liityin CMS-Clubiin tässä taannoin (46 €/kk) ja tarkoituksena on nyt kuntoilun avulla saada painoani nousemaan. Kymmenen kilon painon lisäys ei juuri minussa näy tai ehkä olen silloin normaalipainoinen eli BMI on ok.
Jotain hyötyäkin tässä hoikkuudesta on eli ei tarvitse jokaista suupalaa miettiä vaan voi syödä mitä haluaa koska rasva-arvotkin ovat aivan normaalit. Eräs lääkäri tässä muutama vuosi kehoitti minua syömään lenkkimakkaraa joka päivä !!! Yök! Syön joka päivä (melkein) kaksi lämmintä ateriaa ja mielestäni melko terveellistä ruokaa valmistan ihan lapsienkin vuoksi. Mikään herkuttelija en ole. Kakkuja yms. kyllä syön jos niitä on tarjolla.

Joulukuun alussa tapaan oman henkilökohtaisen ohjaajani liikuntaklubilla ja hän suunnittelee minulle ohjelman jonka mukaan sitten jatkossa toimin tavoitteisiin pääsemiseksi. Kyllähän minä tiedän, että lihasmassaa kasvattamalla painokin nousee. Toivon kyllä, että ohjelma sisältää jotain muutakin kuin punttisalilla oleilua. Mitään rasvanpoltto jumppia en tarvitse.
Liikun muutamia kertoja viikossa sauvakävellen tai viime aikoina sulkapalloa pelaillen. Olenkin ollut siitä melko innostunut. Jahyvät hietkin siinä saa kun jokaisen pallon yrittää kiinni saada.

Tänne sitten kirjoittelen ajatuksiani tämän asian tiimoilta.

  1. 20.11 SULKAPALLO
  2. 25.11 SULKAPALLO